14 dagar senare..

Idag blir vår lilla Nova 2 veckor. 
Besök på BVC och vågen visade att hon nu väger 3454g, undrar om inte jag har grädde i tuttarna?! Det är inte klokt vad fort tiden springer iväg, nu börjar man mer förstå det här med att man ska ta tillvara på tiden. 

Vi bara myser hela dagarna mellan blöjbyten och matning. Att få barn är verkligen livet enligt mig. 

Jag vet inte om jag är en gnutta galen då jag skriver att jag gärna vill gå igenom en förlossning igen? 
Läser blondinbellas blogg och kan inte låta bli att vara lite avundsjuk då hon har förlossningen framför sig. 
Det var verkligen det häftigaste jag varit med om och jag vill göra det igen!! 


Men nu ska jag mysa med min lilla fis och vänta på att pappa kommer hem från sin träning. 



 


Kommentarer
Emma säger:

Sötisar!

2013-11-06 | 16:02:18
Hanna M säger:

Så himla fina!

2013-11-09 | 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback