Livet är bra underbart

Måste ju berätta en rolig liten grej som hände här hemma igår morse! 

Lillan vände sig från rygg till mage = förvånad mamma. 
Bytte blöja på henne då jag hade tagit av henne den gamla och lagt henne på ett underlägg i vår säng. Där låg hon naken och på rygg medan jag skyndade mig in i rummet bredvid för att hämta en ny blöja. 
När jag kom tillbaka skymtade jag ingenting annat än en skrynklig liten bebis rumpa rätt upp i vädret. 
Det där ögonblicket var nog det sötaste jag sett på länge. 

Minns när vi var på BB och hon bajsade för första gången och jag blev helt tårögd och stolt. 
Tänk vad många fina första stunder vi har framför oss! 
Livet är allt bra underbart <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback