Vart tar tiden vägen?

Tiden springer verkligen ifrån mig på dagarna. För de mesta tar vi igen de sovtimmar vi missat under natten på morgonen då Nova sover som bäst då. Vilket resulterar i att vi går upp ur sängen kring 10 tiden. 
Men innan jag kan sätta mig ner och äta frukost ska de på en ny torr blöja, kläs på, ammas, och gosas. 
Sedan får jag ta en sak i taget...
Prio 1 är frukost, sen brukar det börja knorras igen lagom tills jag hunnit bre färdigt min smörgås som jag sedan äter med lillan i knät. 
Sen får jag springa lite fram och tillbaka, på toa, gosa, sminka mig, gosa lite till, också vidare... 
Själv tycker jag det är super skönt att hon är mer vaken på dagarna nu så hon kommer till ro lättare på natten. 
Sen kan jag aldrig få nog av att gosa med henne. 
Dammsugning och annat får helt enkelt vänta. 

På måndag blir Nova 1 månad och just nu växer hon så det knakar här hemma. 
Ibland tycker jag och Simon att hon ser ut som en gullig liten mullvad när hon blåser upp sina kinder 😊 
Världens finaste tjej ❤ 

I sin lilla elefant dress som jag köpte när jag trodde att jag väntade en pojke! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback