En liten uppdatering

Igår natt hade jag extremt mycket värkar som jag fick sitta på säng kanten och "andas" igenom. Dock inte så regelbundna men starka. Låg vaken från halv tre på natten och fick inte en blund. På dagen var det HELT dött igen, kände inte ett smack och under denna natten som varit, har jag sovit som en stock. 
Nu känner jag mig utvilad och pigg! Tänkt att det bara är 18 dagar kvar till beräknad BF. 
Jag känner redan hur jag börjar gå in i ett litet lyckorus. 
En ny liten människa ska snart komma till världen. Skapt utav mig och Simon. Vi ska tillsammans forma och älska denna lilla människa. 
Jag är så lycklig, detta är det bästa jag gjort i mitt liv! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback