Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Den 21 oktober klockan 06.57 kom vår lilla dotter till världen. En liten Nova ❤ 
Förlossningen gick verkligen super bra och jag tänkte skriva min förlossningsberättelse här när jag har lite mer tid. Just nu vill jag bara tillbringa varje sekund med min fina dotter. 
Besök tar vi mer än gärna emot när vi fått lite mer tid att landa :) 

Kom hem från BB idag vilket kändes helt fantastiskt. Nu börjar ett helt nytt liv! 

Min fina svärfamilj hade gjort super mysigt här hemma och sytt/stickat fina saker till Nova. 
I kylen stod färdig lagad mat och en jätte fint tårta med en napp på. 

Nu ska vi bara mysa och njuta utav att vi blivit 3 :) 

















Kommentarer
lisa lapidge säger:

Åh Vad hon är söt. Det är helt otroligt. Och vilken gullig familj ni är. Lägtar efter er och längtar efter att få höra allt om förlossningen!
Massa pussar och kramar från mig <3

2013-10-24 | 14:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback